Ostatni piątek przed świętami czyli koniec świata.

Piątek, 21 grudnia 2012 | dodano: 24.12.2012

Wpis dość opóźniony ale wiadomo - idą święta.
Piątek - ostatnia masa krytyczna w roku czyli ta najpiękniejsza , Mikołajkowa.
Ostatnich kilka przejazdów masowych musiałem opuścić z różnych względów głównie z powodu nawału pracy i obowiązków. Ale tą , za wszelką cenę musiałem zaliczyć.
I się udało. Pojechaliśmy wspólnie z Trendixem. Specjalnie na zamówienie uszył dla mnie worek Mikołajowy.
Duży czerwony ze wzorkami ( zdolna "bestia"). Co do przebiegu samej masy można poczytać na blogach innych uczestników:misiacz, r21 , trendix , tunislawa , monter61.
Wyjątkowość tej masy polega na tym że zarówno piesi jak i kierowcy samochodów radośnie machali do rowerzystów a nawet głośno wyrażali swoją aprobatę na ich widok . Radosny nastrój świąt powodował wręcz ogłuszający dźwięk klaksonów samochodów pozdrawiających przejeżdżających rowerzystów ( no może lekko przesadziłem - przejeżdżających Mikołajów).
Fakt faktem prezentowali się znakomicie.

No ten zawsze był indywidualistą i na Mikołaja w żaden sposób nie pasuje.

Ale inni jak najbardziej

Był również uroczy renifer a właściwie reniferka
Mikołaje mieli nawet nagłośnienie aby było ich słychać w całym mieście

Przyjechali przedstawiciele rowerowych Mikołajów ze Stargardu i z Polic :

A nawet pojawił się niezwykle rzadko widywany w naszej "strefie klimatycznej " Mikołaj o karnacji podobnej do aktualnego prezydenta USA .
To naprawdę była wyjątkowa impreza.
Jeszcze jeden szczegół zapadł mi w pamięć.
W czasie przejazdu eskorta policji i straży miejskiej przez megafon strofowała uczestników masy : "rowerzyści proszę się trzymać prawego pasa" . Po kilku głośnych komentarzach " nie rowerzyści ale Mikołaje" następne komunikaty brzmiały " Mikołaje - prosimy trzymać się prawego pasa". Choć czasami słuchać było " Mikołaje prosimy zjechać do lewego pasa".
W każdym razie było wspaniale i milo mimo dość niskiej temperatury - 7 stopni.
Ale warto było.
Co do końca świata to jednak coś było na rzeczy . Bo wracając z pracy do domu zajechałem po zakupy do sklepu i stwierdziłem że " to jest koniec świata". W sklepie w którym robię zakupy od lat zabrakło żubrówki - KONIEC ŚWIATA.
Więc proszę się nie dziwić że wpis z takim opóźnieniem.

Kategoria KRÓTKO WOKÓŁ DOMU, Z Rowerowym Szczecinem

| 18:58 środa, 26 grudnia 2012 | linkuj Krzysiek a ja czekam na relację z dzisiejszego wyjazdu :)
monter61
| 22:54 poniedziałek, 24 grudnia 2012 | linkuj To Ty nie wiesz że ,,Żubrówka,, to paliwo do reniferów,a teraz sezon :)
vonZan
| 16:37 poniedziałek, 24 grudnia 2012 | linkuj Dla mnie to tez był koniec świata, koleje nawaliły i się nie wyrobiłam :(

Spokojnych Świąt :)
benasek
| 14:43 poniedziałek, 24 grudnia 2012 | linkuj Mikołaju, byłeś jednym z prawdziwszych Mikołajów jak widzę na tej iprezie, bo nie musiałeś sobie doklejać brody!
Wszystkiego najlepszego, rowerowego. Trzymaj poziom swoich wpisów jak do tej pory, a BS bedzie z Ciebie dumne.
Pozdrawiam w imieniu Zwierzyńca (Żabka i dwa kociaki)
tunislawa
| 09:12 poniedziałek, 24 grudnia 2012 | linkuj Wszystkiego co najlepsze z okazji świąt !!!!!!!!!!!!!!! :)))))))))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ewacy