NNT

Na jagody.

Niedziela, 2 sierpnia 2020 | dodano: 02.08.2020

Tytuł przewrotny bo jedyne czego się nie udało zrobić to właśnie zbieranie jagód.
Plan na ten dzień brzmiał : "W sobotę : na jagody albo rybkę albo wszystko razem."
Przy okazji miał to być wyjazd testujący nowy team tandemowy Natalka z Mietkiem.  Po cichu kombinowaliśmy też ,żeby wyciągnąć nowy rekord życiowy  Natalki na tandemie ( dotychczasowy 65km.)
Cała ekipa to : Natalka z Mietkiem na tandemie , Lechu i ja na solówkach.
Start zgodnie z planem o 10.00 . I poszliiiiiiiiiiiiiii .
Jak "tandemiarze" pocisnęli to ledwo dało się ich dogonić.  Gdy wjechaliśmy w jagodowy las na drodze pożarowej 27 to był taki pęd że wyhamowaliśmy już za lasem.
No trudno , jagody jeszcze po drodze będą.  No to do Jasienicy i kierunek Trzebież .
W Trzebieży wylądowaliśmy tak szybko że nawet nie zdążyliśmy się zmęczyć . Miała być przerwa ,miało być jedzenie rybki ale ...... chęć do jazdy zagłuszyła wszystkie potrzeby i dalej do Nowego Warpna ścigać znikający tandem.
I zaczęły się problemy bowiem elektryk Lecha zaczął odmawiać współpracy . To pewnie przez to ściganie znikającego tandemu. I całe szczęście bo jakby tak Lechu , w pełni sprawnym elektrykiem , poszedł w cug za tandemem to resztę trasy  robiłbym samotnie.
W drodze do N. Warpna w miejscowości Brzózki dogoniliśmy tandem który w końcu się zatrzymał i na nas czekał. A czekał bo dzień wcześniej jedna z naszych koleżanek miała piękną sesję zdjęciową na lawendowym polu właśnie w tej miejscowości i postanowiliśmy to pole znaleźć . I znaleźliśmy i sesję zdjęciową urządziliśmy .
Dalej to ciągłe ściganie tandemu i już pewność że w tej konfiguracji tandemowej Natalka pobije swój życiowy rekord.  Teraz już tylko pozostało pytanie - ile to będzie?
Po dotarciu do Nowego Warpna pojechaliśmy do przystani i w tawernie zjedliśmy tytułową rybkę . Jedni w formie zupy inni smażoną. Jeszcze seria zdjęć z najważniejszymi atrakcjami okolicy i możemy wracać . To jest pierwsza wizyta Natalki w Nowym Warpnie rowerem.
Wracamy przez Myślibórz Wielki , Dobieszczyn i dalej na Stolec na plażę.
W Stolcu odczytujemy dane z licznika i już wiemy że przekroczone jest 70 km. Wgląda na to że nie tylko padnie nowa życiówka ale i pierwszy raz w życiu wynik Natalki będzie trzycyfrowy.
Dobra na razie jeszcze daleko do końca więc odpoczywamy na plaży i spotykamy zaprzyjaźnioną parę rowerową .
Po przerwie ruszamy w powiększonym składzie do Dobrej i w samym centrum rozdzielamy się na dwie ekipy . Lechu z Dorotką i Robertem jadą na Wołczkowo i dalej do domu a Natalka , Mietek i ja jedziemy przez Sławoszewo do Pilchowa.
W drodze Mietek wychodzi z propozycją że tandemem odwiezie Natalkę do centrum miasta , bo komunikacja z Pilchowa do centrum w sobotę jest tragiczna. Całe szczęście że powstrzymałem go od pomysłu aby odwiózł ją do samego domu na drugi koniec miasta bo chyba dla Niego nadal było za mało jazdy i kilometrów.  Ja też przyłączyłem się do odprowadzenia Natalki do centrum .
Po dojechaniu do celu licznik na moim rowerze wskazał 106 km. Natalka ma nowy rekord i to od razu trzycyfrowy. No to teraz będzie częściej śmigać z nowym pilotem bo ten zespół ma ogromny potencjał.
Gratulacje dla całego tandemowego zespołu i podziękowania dla wszystkich uczestników za niezwykle miło  spędzony czas.
A tak przy okazji to , może czas na otwarcie nowej działalności : Łamiemy bariery i  przekraczamy granice.  Ciekawe kto będzie następny?
Właściwie to ja też zaliczyłem tegoroczny rekord jazdy solo na rowerze. No właśnie i to dzięki Natalce i pozostałym członkom ekipy.
Wielkie dzieki.

Kategoria NNT, Szczecin na rowerach

Ultra mini maraton imienia nieświętych Krzysztofów

• VAVG 2:33min/km
Sobota, 25 lipca 2020 | dodano: 26.07.2020

Dzień 25 lipca to ważny dzień .
I ten dzień został specjalnie uhonorowany.
Od dłuższego czasu razem z Radkiem (osobą z dysfunkcją wzroku) trenujemy tandemem przed wspólnym udziałem w rajdzie wzdłuż Wisły.
Sprawdzamy nasze możliwości , trenujemy kondycję , sprawdzamy różne wersje technik jazdy , nowe stroje oraz testujemy swoje ograniczenia.
I dziś w szczególności przerobiliśmy ostatni wymieniony punkt.
W ostatnim tygodniu udało nam się zbliżyć do życiowego rekordu Radka . Tylko zbliżyć.
Więc na ten świąteczny dzień postanowiłem udowodnić Radkowi że wiele rzeczy jest możliwych .
W ramach zwariowanych pomysłów utworzyłem wycieczkę ( nadal w ramach treningów) która miała udowodnić Radkowi że nie ma rzeczy niemożliwych
Do projektu zaprosiliśmy Mietka i Mariana.
Wyjazd 7.00 rano z Pilchowa.
7.25 nie ma Mariana, nie ma Mietka.
Cholera , do tego "super maratonu" "zakwalifikowało się czterech uczestników" a dwóch brakuje .
I okazało się że Mietek myśląc że już pojechaliśmy ( bo się kilka minut spóźnił ) pogonił szukać nas na trasie i był bardzo zdziwiony że my nadal na niego czekamy na starcie a Maniek jeszcze jadł śniadanie i zapomniał Nas o tym poinformować .
Dobra , Mietek zawrócił na miejsce startu i razem w trójkę ruszyliśmy w trasę . Maniek obiecał że nas spotka na trasie i dołączy.
Ok . na czterech uczestników trzech rusza w drogę .
Pogoda idealna , samochodów i rowerzystów niewielu to " lecimy" .
Police , Trzebież , Nowe Warpno , i wtedy dał znać Maniek że jedzie nam na spotkanie.
Spotkaliśmy się w drodze przed Dobieszczynem , i tu dwóch uczestników zrezygnowało z udziału w naszym "maratonie ".
Marian powiedział że jesteśmy dla niego za szybcy a Mietek że jesteśmy za wolni . I tu ,hit , obaj panowie powiedzieli że Nas opuszczają i dalej jadą razem . Temu za szybko , temu za wolno i jak tu takim Typom dogodzić. Nie, to nie , jedziemy razem z Radkiem dalej i mamy już gwarancję że dwa pierwsze miejsca są nasze.
Pod koniec pierwszego okrążenia robimy przerwę w Bartoszewie na pierwszy solidny posiłek . Kotlety mamy Radka wraz z dodatkami nas stymulują i prawie jesteśmy gotowi do dalszej jazdy . Tylko zaczynają się problemy z pilotem. Po przejechaniu 2/3 pierwszego okrążenia zaczyna się skarżyć na coraz większy ból pleców . Po dogłębnej analizie wychodzi na to że powodem może być kwestia ubrania i po zmianie stroju ból powoli maleje .
W trakcje drugiego okrążenia spotykamy naszych niedoszłych uczestników maratonu jak wracają do domu. Przy okazji spotykamy znajomych Janusza , Jaszka i Montera . Po krótkiej przerwie na pogaduszki lecimy dalej w trasę . Jedziemy obok plaży w Nowym Warpnie gdzie wpadamy na obiad . Po kotlecie wielkości talerza , frytkach i lodach moc wzrasta i ruszamy dalej .
W okolicy Myśliborza Wielkiego Radek przekroczył swój dotychczasowy rekord życiowy .
A , tylko bez głupich skojarzeń , 150-ty kilometr wykręcił w Stolcu.
Dalej już byle do mety.
Na mecie uplasowałem się pierwszy mimo iż Radek dawał z siebie wszystko żeby mnie dogonić.
I tak nasz tandem osiągnął 200 km i mając we wszystkich kategoriach pierwsze miejsce zakończyliśmy ten świąteczny maraton.
200 km. czas jazdy 8,26 ogólny czas przejazdu 10godz.
Życiówka Radka , Mój najlepszy wynik w tym roku i drugi w życiu.
Mimo że nie jesteśmy kolarzami i nie będziemy ścigać się w zawodach to mieliśmy okazję choć w drobnej części poczuć uczucia jakie przeżywają kolarze na maratonach.
Acha , jeszcze trzeba wrócić solówką do swojego domu. ( stąd rozbieżność między wynikiem maratonu a podsumowaniem mojej jazdy w tym dniu)

Kategoria maratony, NNT, śWIĄTECZNIE

Przygotowanie do " ultra mini maratonu"

Piątek, 24 lipca 2020 | dodano: 25.07.2020

Do Radka solówką KTM a z powrotem do domu , tandemem Radka  .
Na jutro raniutko o 7.00 starujemy do " ultra mini maratonu" pod wezwaniem nieświętych Krzysztofów.

Kategoria KRÓTKO WOKÓŁ DOMU, NNT

Wycieczka rowerowo mieszana.

Sobota, 11 lipca 2020 | dodano: 11.07.2020

Najpierw dojazd do Radka solo . Później wspólna jazda tandemem. I powrót do domu solo.
Wyjazd tandemem : Szczecin , Police , Trzebież , Nowe Warpno , Dobieszczyn , Buk, Dobra, Głębokie i  do domu Radka odstawić tandem.
Wycieczka na 102 , bo tyle zrobiliśmy razem kilometrów. Czas jazdy 4,5 godz.  Łączny czas wspólnej wycieczki 6 godz.
Plus dojazd i powrót 35 km 1godz 52 min.
Ewidentnie szybciej jechało się razem.

Pierwsze tandemowe spotkanie

Niedziela, 5 lipca 2020 | dodano: 05.07.2020

No i po imprezie.
Cztery tandemy , cztery solówki i miłe spotkanie 12 miłośników rowerów.
Pogoda dopisała humory też .
Tylko jeden kapeć i mnóstwo uśmiechów.
Do następnego spotkania.
Pierwsza wycieczka zakończona i ... czekamy na następne propozycje.

Kategoria NNT

Pierwszy wyjazd w tym roku

Sobota, 30 maja 2020 | dodano: 07.06.2020

Pierwszy wyjazd po półrocznej przerwie w jeżdżeniu na rowerze , i pierwszy wpis po kilku latach.
Trochę mnie poniosło bo z marszu pojechałem na tandemie i to tak daleko.
Wspólny wyjazd z Radkiem osobą  niewidzącą jadącą na tylnym siodełku.
Gdyby nie wstyd przed współtowarzyszem podróży to wycieczka zakończyłaby się dużo wcześniej.
Ale warto było mimo bolących nóg i du.y .