Sternfahrt 2012 - czyli Świeto Cykliczne x 50 .

Niedziela, 3 czerwca 2012 | dodano: 04.06.2012

W wielkim skrócie powiem tak:
Prawie jak Święto Cykliczne w Szczecinie tylko razy 50.
Dodatkowe atrakcje to tunel którego nie było w Szczecinie i ....dystans.
Ale przede wszystkim towarzystwo.
Wszelkie nacje i obecność naszego honorowego członka ekipy czyli Benaska.
A zapomniał bym , organizatorzy Świeta cyklicznego w Szczecinie mieli lepsze układy na "górze" i zapewnili lepsza pogodę , choć nie mieli tyle atrakcji w zanadrzu.
Ogólnie warto było być i zobaczyć i poczuć na własnej skórze.
Podziekowania dla SRS za zaproszenie na impreze i wyrazy uznania dla uczzestników ( zwłaszcza dla ekipy jadacej na imprezę całą droge na rowerach.)
Viva koksy i cyborgi.

Kategoria Berlin, żubrówka

benasek
| 10:14 środa, 6 czerwca 2012 | linkuj To przez ten deszcz Wojtek nie dociągnął do stówki... Następnym razem zamówimy pogodę na cacy... Obiecałem mu, że gdy się zjawi za każdym razem pobije swój rekord.
rowerzystka
| 06:12 wtorek, 5 czerwca 2012 | linkuj I kto tu pisze, z Cyborgami nie jeżdżę :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa obser