Krótki wypad z Anią.

Wtorek, 15 maja 2012 | dodano: 16.05.2012

W weekend nie było czasu na rower ale we wtorek po południu się udało posadzic tyłek na rowerze .
Wczesniej już dzwoniłem do Ani sugerując taka mozliwość i się udało.
Wyruszyliśmy z Pilchowa do Tanowa . Tam zapadła decyzja że jedziemy do Polic.
Nie dojeżdżając do Polic ruszylismy na Zakłady Chemiczne i do Jasienicy.
W Jasienicy przerwa na ogladanie zabytków i miniaturek budynków i dalej Turznica i droga pożarowa 27.
Droga 27 jak zwykle urokliwa.
Po dojechaniu do drogi 115 ruszyliśmy w kierunku domu czyli do Tanowa.
Po drodze jak zwylke spotkania z zaprzyjaźnionymi rowerzystami między innymi z sakwiarzem - Romalem który jechł z kolegą i powrót do domu.
Pogoda była w sam raz ani za zimno ani za ciepło .
Wiaterek sporo czasu wiał w twarz ale nie za mocno.
Opadów brak.
I tak po tygodniu wreszcie , nie wiele co prawda , ale sobie pojeździłem.

Kategoria KRÓTKO WOKÓŁ DOMU

rowerzystka
| 22:12 czwartek, 17 maja 2012 | linkuj Krzysiu rozkręca się ;)
kiwi1000
| 07:03 czwartek, 17 maja 2012 | linkuj Jeśli 35 km, to dla Ciebie Krzysiu już "niewiele", to aż się boję pomyśleć ile to teraz jest "wiele" :)) Pozdrawiam :)
benasek
| 21:50 środa, 16 maja 2012 | linkuj Pogoda piszesz, w sam raz... a u mnie chyba zima idzie!
siwobrody
| 20:32 środa, 16 maja 2012 | linkuj Zdjęć brakuje bo .... ich nie robiłem.
Trendix | 20:10 środa, 16 maja 2012 | linkuj Krzysiek zrób w końcu tego kompa bo zdjęć brakuje ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa atmie