Akcja promowania Święta Cyklicznego

Niedziela, 6 maja 2012 | dodano: 12.05.2012

Jako że komputer padł i jestem bez dostepu do internetu ( chwilowo korzystam z cudzego) wpis tej wycieczki jest dość spóżniony.
W niedzielę razem z Yogim z SRS pojechalismy rozklejać plakaty i rozdawać ulotki reklamujące Święto cykliczne które odbędzię się 27 maja w Szczecinie.
Pogoda była niezbyt rowerowa ( 5 stopni na termometrze i deszczyk).
Plakaty rozwieszaliśmy ale ulotek nie było komu rozdawać.
Wyjechalismy z Głębokiego do Pilchowa i z tamtąd do Bartoszewa.
W Bartoszewie spotkaliśmy pierwszego rowerzystę.
Pogoda zaczęła się poprawiać i zanim dojechaliśmy do Tanowa zrobiło się całkiem przyjemnie . Temperatura podskoczyła , deszczyk przestał padać i nawet słoneczko sie pojawiło.
Z Tanowa do rezerwatu Świdwie i tam było już przyjemnie . Słoneczko wręcz zaczęło prażyć i pojawili sie rowerzyści.
Rozkleiliśmy plakaty , rozdalismy ulotki , pogadaliśmy przy ognisku i .... z powrotem do domu.
No może akcja nie do końca udana ale ... było przyjemnie.