Wielkanocne święta - 2012 Szczecin i okolice

Sobota, 7 kwietnia 2012 | dodano: 07.04.2012

Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Wielkanocnych ( chyba).
Dzień zapowiadał się mało przyjemny. Miało być brzydko i wietrznie.
Ale chyba nikt nie przypuszczał co się będzie działo.

Wielkanoc 2012 Szczecin . Coś dziwnego zaczyna się dziać. © siwobrody

Wielkanoc 2012 Szczecin - pogoda raczej jak na Boże Narodzenie. © siwobrody

Wielkanoc 2012 Szczecin - pogoda raczej jak na Boże Narodzenie- chyba © siwobrody

Suma summarum skończyło się tak:
Wielkanoc 2012 Szczecin - Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt © siwobrody

Wszystkiego najlepszego , smacznego jajka , i króliczka i jajka i ...... prezentów pod choinką.

Wielkanoc 2012 Szczecin - wbrew pierwszemu wrażeniu to święta Wielkanocne © siwobrody

I rzut oka na okolicę:
2012 Szczecin - wbrew pierwszemu wrażeniu to święta Wielkanocne © siwobrody

I rzut oka na ulicę:
Wielkanoc 2012 Szczecin - wbrew pierwszemu wrażeniu to święta Wielkanocne .. © siwobrody

Kategoria śWIĄTECZNIE

emem | 11:08 wtorek, 10 kwietnia 2012 | linkuj !!!!!! :)
Misiacz
| 07:09 wtorek, 10 kwietnia 2012 | linkuj HAHAHAHA.
Tyle na mój komentarz ;))).
Jana
| 18:31 niedziela, 8 kwietnia 2012 | linkuj ale mamy wesołe Święta !!!
dornfeld
| 17:48 niedziela, 8 kwietnia 2012 | linkuj Kwiecień plecień ... itd. :)
benasek
| 17:44 niedziela, 8 kwietnia 2012 | linkuj Ja myślałem, że się "swoją" zimą pochwalę...
Najważniejsze, by święta były zdrowe i wesołe, czego Tobie i Twoim bliskim życzę...
Anonimowy tchórz | 17:37 niedziela, 8 kwietnia 2012 | linkuj Nie ma to jak mrożone jajka z koszyczka :)))
tunislawa
| 13:08 niedziela, 8 kwietnia 2012 | linkuj Super z Ciebie DZiadek Wielkanocny !!! I jaki zając zadowolony !!!! :))) Wesołych świąt !!!
Trendix | 12:32 niedziela, 8 kwietnia 2012 | linkuj Bogatego Gwiazdora na tą Wielkanoc Krzysiek :)
rowerzystka
| 04:52 niedziela, 8 kwietnia 2012 | linkuj Bo tej Wielkanocy króliczek chowa prezenty pod choinką.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa spotk