Samemu to nie to samo co w towarzystwie.

Piątek, 23 marca 2012 | dodano: 23.03.2012

Krótka przejażdżka przed jutrzejszą wycieczką do Berlina.
Pilchowo - Bartoszewo - Grzepnica - Dobra - Wołczkowo - Głębokie - Pilchowo.
Dzień jednak jeszcze krótki i wracałem już po zmierzchu.
Mimo wszystko wieczorem jest chłodno . O ile wyruszyłem w samej koszulce to w połowie drogi musiałem nałożyć lekka kurtkę przeciwwiatrową.
Kierowcy bardzo kulturalni , nikt nie wyprzedzał zbyt blisko mimo że ruch od dobrej do Głębokiego spory.
A teraz przygotowanie się na jutro i spać.

Kategoria KRÓTKO WOKÓŁ DOMU

Misiacz
| 21:28 sobota, 24 marca 2012 | linkuj Pr.śr.:22.56 km/h
Dopiero zauważyłem.
Chyba zacznę palić, bo widzę, że to poprawia kondycję.
Jaszek
| 22:09 piątek, 23 marca 2012 | linkuj Mieliśmy szansę się spotkać na trasie Dobra - Wołczkowo - Głębokie. Widzę, że ciśniesz coraz mocniej w pedały :-) Jak przestanę robić zdjęcia, to Cię dogonię :-)
kiwi1000
| 21:15 piątek, 23 marca 2012 | linkuj Samotne przejażdżki mają jednak ten plus, że ciężko się zmęczyć jadąc swoim tempem ;))
Misiacz
| 19:45 piątek, 23 marca 2012 | linkuj Wiem, wiem, dzwoniłeś...ale ja akurat zajmowałem się małą rowerzystką, Krysiorkiem (KLIK) ;))).
siwobrody
| 19:33 piątek, 23 marca 2012 | linkuj Próbowałem kogoś namówić ale albo zajęci w domu albo ... już w trasie.
giorginio12
| 19:25 piątek, 23 marca 2012 | linkuj Zgadzam się z Tobą Krzysiu w zupełności , że w towarzystwie jedzie się inaczej :))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa edyni