Piatek 13-tego , bez dojazdu do pracy ale bardzo rowerowo.

Piątek, 13 marca 2015 | dodano: 13.03.2015

Dziś dzień wolny.
Tak sobie wziąłem 1 dzień urlopu na załatwienie różnych spraw więc dojazdu do pracy nie było
Ale po południu pojechałem do miasta rowerem w sprawie rowerowych tematów.
Na 16 -nastą spotkanie z organizatorami imprezy  pod tytułem Rowerowe Podróże Małe I Duże.
Spotkanie odbywało się w Galerii Kaskada.
Oj trochę pobłądziłem w poszukiwaniu parkingu rowerowego w galerii . Okazało się że rowerowy parking działa tylko od późnej wiosny do jesieni a na wielopoziomowy parking dla samochodów  obowiązuje zakaz wjazdu rowerom.
Wracając do głównego tematu. W tym roku ( to już II edycja) zapowiada się całkiem ciekawy plan imprez rowerowych organizowanych przez pomysłodawcę akcji pana Jarosława Łojko .
Po owocnych rozmowach i wymianie planów rowerowych imprez na ten rok , po wydostaniu się (nie bez problemów) z parkingu , pojechałem na następna imprezę związaną z rowerami.
W Muzeum Techniki i Komunikacji . odbył się wernisaż najnowszej wystawy fotograficznej "Reicon Nowa Zelandia 2014".
Co prawda byłem na pokazie slajdów z wypraw rowerowych.  organizowanych przez Sklep rowerowy MadBike . ale wg. uczestników wyprawy na wernisażu miały być pokazane zdjęcia których nie było na pokazie. I były . Kto nie był na pokazie ten ma szansę na podziwianie piękna Nowej Zelandii w muzeum.
Po wyjściu z muzeum jeszcze rozmowy na tematy rowerowe z zaprzyjaźnionymi rowerzystami ( niestety zaczęło się robić zimno) i szybki ( żeby się rozgrzać) powrót do domu.