Odbiór tandemu.

Piątek, 20 września 2013 | dodano: 21.09.2013

Do MadBike rowerem zastępczym a z powrotem Mułem.
To że dopiero dziś odebrałem tandem to tylko dla tego że wcześniej nie mogłem.
Rowerek był zrobiony i gotowy do odbioru już we wtorek ale jedynym terminem odbioru jak dla mnie był piątek.
Rower w pełni sprawny. Wszystko zrobione wg. zamówienia a nawet więcej.
Serwisant Piotr nie tylko zrobił to o co prosiłem ale posprawdzał też inne elementy które wg. niego mogłyby wpływać na bezpieczeństwo i jakość jazdy.
I znalazł kilka dodatkowych usterek.
A ja tak się obawiałem o to czy sobie poradzi z "zabytkiem".
Podjąłem jeszcze decyzję o zamontowaniu dodatkowego tylnego oświetlenia ( tzw. "działo laserowe" WALLe produkcji MacTronic ) i licznika.
Teraz już można śmigać.
Jeszcze tylko zapłata za usługę i ...... nie dosyć że ceny przystępne to jeszcze jako stały klient dostałem porządny rabat.
A później ludzie się dziwią skąd to staropolskie powiedzenia " wszystkie drogi prowadzą do MadBike ".

Kategoria KRÓTKO WOKÓŁ DOMU, samotnie

| 10:38 niedziela, 22 września 2013 | linkuj No serwisant Piotr zawsze się sprawdza :)
tunislawa
| 19:24 sobota, 21 września 2013 | linkuj niech jeździ po morzach i oceanach ! A drogi rzeczywiście tam prowadzą ....jak najszybciej tez tam musze być , bo mi znów klocki hamulcowe zanikły ! :)))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa edzaj