kukułcze jajo czyli jak wrobiłem MadBike w serwisowanie tandemu.

Wtorek, 17 września 2013 | dodano: 17.09.2013

trasa :z Pilchowo do MadBike na ul.26 Kwietnia tandemem a powrót tą samą trasą ale już rowerem zastępczym.
Jak już wcześniej opisywałem MUŁ , czyli mój tandem , troszkę zaczął w trakcie ostatniej jazdy niedomagać , więc trzeba mu było zapewnić serwis.
Jako że rowery oddaję do naprawy albo do zaprzyjaźnionego kolegi który zajmuje się wiekowymi pojazdami albo do MadBike to zadzwoniłem do obu miejsc. Okazało się że kolega , nie tylko że jest zawalony pracą to jeszcze jest do niego daleko , za to MadBike jest dużo bliżej i rzadko komu odmawiają pomocy ( no trochę z szefostwem się znam). Problem polegał na tym że szefostwo nie naprawia rowerów a serwisanci i aż za dobrze się orientują co za "perełki" potrafię przywieźć. Już raz na widok przywiezionego pięknego , różowego roweru mojej znajomej serwisant chciał się rzucić do Odry .. a może proponował do tej Odry wrzucić rower ( nie do końca pamiętam - ech ta skleroza) ale było coś takiego. W każdym razie powiadomiłem serwis ze przywiozę rower i podałem jakie mam z nim kłopoty ( jedynie nie podałem co to za rower).
Tak więc rano , przed pracą dosiadłem solo tandem i podążyłem do serwisu. No bo do samochodu nie chciał wejść a wynajmowanie większego dostawczego auta na taki kurs to trochę problem i koszty ( stąd tak istotną sprawą była odległość od serwisu).
I dojechałem . "Mina serwisantów - bezcenna".
Po wyłożeniu całej litanii co trzeba zrobić poprosiłem o "pojazd zastępczy" i wróciłem do domu.
I teraz czekam z niecierpliwością :
1. Na telefon że tandem zrobiony ,
2. Na wieść o powstrzymaniu straceńca który chciał się rzucić do Odry ,
3. Na wieść o zatonięciu barki na Odrze której burty " rozorał " jakiś złom na dnie
4. Na żądanie zwrotu roweru zastępczego ,
5. Sądowy zakaz zbliżania się do firmy MadBike na odległość mniejszą niż 100 metrów a z rowerami na 500 m.
No to czekam.

Kategoria KRÓTKO WOKÓŁ DOMU, samotnie, żubrówka

siwobrody
| 16:02 piątek, 20 września 2013 | linkuj hombredelrio - jak by co , to mogę pożyczyć Ci coś z mojej stajni,
Póki nie naprawisz swojego.
hombredelrio
| 12:37 czwartek, 19 września 2013 | linkuj I tak masz szczęście, problemu jaki ja mam ze swoim rowerem - jedynym, nikt w całej Polsce nie może rozwiązać.
| 22:10 wtorek, 17 września 2013 | linkuj Krzysiek dadzą radę :) A jak nie to poluj na Allegro na drugi tandem ;)
siwobrody
| 21:40 wtorek, 17 września 2013 | linkuj Ale to dotyczy symulatora wpisów a nie symulatora jazdy .
kiwi1000
| 21:16 wtorek, 17 września 2013 | linkuj zauważyłam, że całkiem sporo masz tych wpisów z kategorią "żubrówka"... :o :D :D
davidbaluch
| 19:21 wtorek, 17 września 2013 | linkuj Będzie dobrze. Rozrób wódkę z colą, łyknij i idź spać.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ragna