Test trasy przed jutrzejszą wycieczką i .. nadrabianie km.

Piątek, 10 maja 2013 | dodano: 11.05.2013

Krótki wieczorny wypad .
Sprawdzałem trasę przez las która mam jutro poprowadzić wycieczkę a z powrotem szosą dookoła do domu.
Trzeba gonić Trendixa który dzień w dzień robił wycieczki i wyszedł na prowadzenie w naszym prywatnym "wyścigu pokoju" .
Jego wynik z rana 443,18 km. a mój 375,71 km.
Biorąc pod uwagę że dziś popełnił znowu 56 km a ja zrobiłem marne 23 km to odszedł prawie na 100 km.
Oj trzeba będzie pojeździć w weekend.
I przy okazji . W końcu można wklejać zdjęcia z photo BS więc wrzucam kilka fotek z ubiegłotygodniowego piątku.
Poszukiwałem wówczas murali i graffiti w mieście.

Wycieczka po Szczecinie w poszukiwaniu graffiti i murali. Początek poszukiwań © siwobrody

Wycieczka po Szczecinie w poszukiwaniu graffiti i murali. Pierwszy obiekt © siwobrody
Wycieczka po Szczecinie w poszukiwaniu graffiti i murali. Dugi obiekt © siwobrody

Wycieczka po Szczecinie w poszukiwaniu graffiti i murali. Przy Teatrze Polskim © siwobrody

Wycieczka po Szczecinie w poszukiwaniu graffiti i murali. Jadąc wzdłuż Odry © siwobrody
Wycieczka po Szczecinie w poszukiwaniu graffiti i murali. W pobliżu Trasy Zamkowej. 1 © siwobrody

Wycieczka po Szczecinie w poszukiwaniu graffiti i murali. W pobliżu Trasy Zamkowej.3 © siwobrody
Wycieczka po Szczecinie w poszukiwaniu graffiti i murali. W pobliżu Trasy Zamkowej.2 © siwobrody
Wycieczka po Szczecinie w poszukiwaniu graffiti i murali. Pod Trasą Zamkową 2 © siwobrody
Wycieczka po Szczecinie w poszukiwaniu graffiti i murali. Pod Trasą Zamkową 4 © siwobrody
Wycieczka po Szczecinie w poszukiwaniu graffiti i murali. Pod Trasą Zamkową . 1 © siwobrody
Wycieczka po Szczecinie w poszukiwaniu graffiti i murali. Pod Trasą Zamkową 5 © siwobrody
Wycieczka po Szczecinie w poszukiwaniu graffiti i murali. Pod Trasą Zamkową 3 © siwobrody
Wycieczka po Szczecinie w poszukiwaniu graffiti i murali. Pod Trasą Zamkową 6 © siwobrody
Wycieczka po Szczecinie w poszukiwaniu graffiti i murali. Pod Trasą Zamkową 7 © siwobrody
Wycieczka po Szczecinie w poszukiwaniu graffiti i murali. Pod Trasą Zamkową 8 © siwobrody
Wycieczka po Szczecinie w poszukiwaniu graffiti i murali. Nowe Stare Miasto © siwobrody
Wycieczka po Szczecinie w poszukiwaniu graffiti i murali. Nowe Stare Miasto . Nasze rowery © siwobrody
Wycieczka po Szczecinie w poszukiwaniu graffiti i murali. Nowe Stare Miasto . Galeria .5 © siwobrody
Wycieczka po Szczecinie w poszukiwaniu graffiti i murali. Nowe Stare Miasto . Galeria .4 © siwobrody
Wycieczka po Szczecinie w poszukiwaniu graffiti i murali. Nowe Stare Miasto . Galeria .2 © siwobrody
Wycieczka po Szczecinie w poszukiwaniu graffiti i murali. Nowe Stare Miasto . Galeria .3 © siwobrody
Wycieczka po Szczecinie w poszukiwaniu graffiti i murali. Nowe Stare Miasto . Knajpa "Haga" © siwobrody
Wycieczka po Szczecinie w poszukiwaniu graffiti i murali. .Ul. Kolumba © siwobrody
Wycieczka po Szczecinie w poszukiwaniu graffiti i murali. Pomorzany - ujęcie nr 2 © siwobrody
Wycieczka po Szczecinie w poszukiwaniu graffiti i murali. Pomorzany - ujęcie nr 1 © siwobrody
Wycieczka po Szczecinie w poszukiwaniu graffiti i murali. Reklama © siwobrody

Wycieczka po Szczecinie w poszukiwaniu graffiti i murali. Ul. Powstańców Wielkopolskich © siwobrody
Wycieczka po Szczecinie w poszukiwaniu graffiti i murali. Ul. Powstańców Wielkopolskich. 2 © siwobrody