Mikro Naraton Pilchoworunda II edycja.

• Sprzęt ACTIVE RUNNER
Poniedziałek, 1 kwietnia 2013 | dodano: 01.04.2013

I nadszedł ten dzień. Jedyny taki w roku. Jak sama nazwa mówi - kwiecień - czyli miesiąc kwiatów.
Pierwszy dzień tego miesiąca jest bardzo poważnym dniem i nie ma co sobie z tego robić żartów. Nadszedł czas na rozpoczęcie najbardziej nietypowego maratonu czyli:
Mikro Naraton Pilchoworunda
Tak więc ruszam.
Faktycznie widać wokół kwietniowy nastrój.

Ten zapach wiosny , te pozieleniałe ze złości pąki na drzewach , te ptaszęta fruwające wokół. I tabuny rowerzystów na drodze.

Ze względów bezpieczeństwa na trasę wyruszyłem w obstawie , tak na wszelki wypadek jakby mi od tej wiosny nie zawróciło się w głowie.

Tam gdzie był ubity śnieg , dało się jechać ale w sypkim śniegu trzeba było rower prowadzić.

Wokół piękne kwietniowe widoki.

Dosłownie wszędzie czuć wiosnę.

I tylko tak zacząłem się zastanawiać czy to ja robię sobie kawał na prima aprilis czy też przyroda sobie z nas kpi.
W każdym bądź razie udział w maratonie zaliczyłem. Po drodze spotkałem ..... narciarzy i doszedłem do wniosku że w tym roku to chyba zima potrwa do ...... lata.

Na zakończenie swojego udziału w II edycji Naratonu Pilchoworunda pozdrawiam wszystkich wytrwałych miłośników rowerów i składam życzenia dla dzisiejszej jubilatki czyli Trójki która w ten dzień obchodzi swój jubileusz .
Do następnej imprezy .
Już za rok.

Kategoria KRÓTKO WOKÓŁ DOMU, samotnie

kiwi1000
| 17:10 wtorek, 2 kwietnia 2013 | linkuj W końcu jest co poczytać :))
lesnydziad
| 19:07 poniedziałek, 1 kwietnia 2013 | linkuj Też zrobiłem sobie mikro-narton.
W tym roku wiosny nie będzie. Lata i jesieni też. Synoptycy zapowiadają Epokę Lodowcową... Dla mnie mieszkającego na nizinach jest to jakaś szansa na małą orogenezę ;) Przydało by się trochę górek pod Warszawą
Nefre
| 12:54 poniedziałek, 1 kwietnia 2013 | linkuj Lubię twoje opisy są takie rozbawiające, mi też wiosna zawróciła w głowie:))) Pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kjakw