Spacerek z Anią.

Sobota, 22 września 2012 | dodano: 22.09.2012

Bladym świtem tak po 10,30 zadzwoniła Ania z propozycją przejażdżki.
Jako że miałem na dzisiejszy dzień w planach posadzenie tyłka na rower a przede wszystkim to takim kobietom się nie odmawia więc szybko się zgodziłem i wyruszyliśmy na krótką przejażdżkę .
Pilchowo , Bartoszewo , Dobra i z powrotem.
Trochę chłodno i wiaterek ale w takim towarzystwie czas minął miło i przyjemnie.
Oj ciężko po takiej przerwie . Tyłek nie przystosowany do siodełka, kondycja mizerna a tu już za tydzień wyjazd na Żuławy.
Oj będzie niewesoło.
Ale co tam , trzeba być twardym.

Kategoria KRÓTKO WOKÓŁ DOMU

rowerzystka
| 22:15 niedziela, 23 września 2012 | linkuj Spokojnie przejedziesz, no może tyłeczek będzie nieco niezadowolony ;)
jewti
| 18:17 sobota, 22 września 2012 | linkuj Dawaj jutro na trening...bo sie okaże że żona Wojtka będzie od Ciebie lepsza...
| 14:39 sobota, 22 września 2012 | linkuj dasz radę :) Miłego odpoczynku wieczorem po przejażdżce ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zakrz