Wielka majówka ,dzień czwarty.

• Sprzęt KHS - czołg
Środa, 3 maja 2023 | dodano: 03.05.2023

Prawie pierwsza setka w tym roku.
Z gościem z Górnego Śląska wyjechaliśmy na trasę w doborowym towarzystwie.
Był drugi tandem i czteroosobowa obstawa na solówkach.
Trasa z Pilchowa do centrum Szczecina pod filharmonię tandemem a dalej już w pełnym składzie przez Dąbie , szlakiem wokół jeziora Dąbie  przez Czarnocin do Lubczyny.
Było super . Pogoda ekstra, towarzystwo wspaniałe , trasa po remoncie i tylko te pieprzone owady wciskające się  do ust i pod okulary.
Daliśmy radę . W Lubczynie na terenie mariny spotkanie z  https://www.bing.com/ck/a?!&&p=cacd3cf6e5bbc263Jml... Którzy tam mieli spotkanie rowerowe.

Powrót z imprezy już nie trasą wałów przeciwpowodziowych dokoła jeziora Dąbskiego ale szosą i przez Pucice ( gdzie wstąpiliśmy na burgery do   Kumpel Burger & Pizza, Lubczyńska (na przeciwko Biedronki), Człopa gmina (2023) (restaurants10.com)).
Dalej przez Dąbie wzdłuż marin  żeglarskich do centrum Szczecina gdzie na pl. Orła Białego zjedliśmy lody i rozjechaliśmy się do domów.
Towarzystwo doborowe, trasa sympatyczna, pogoda przyjazna i dzień udany.
Gościowi z dalekich Gliwic pozostał niesmak że nie przekroczyliśmy oficjalnie 100 ale i tak zadowoleni yli wszyscy.

Kategoria śWIĄTECZNIE, Szczecin na rowerach, tandem