Wielka majówka ,dzień trzeci.

• Sprzęt KHS - czołg
Wtorek, 2 maja 2023 | dodano: 02.05.2023

Trzeci dzień z kolei na tandemie.
Dziś totalnie na luzie . Po wczorajszym dystansie ( trochę jak na mnie za dużym ) dziś spacerowo i krótko.
Zwiedzanie Szczecina zarówno ciekawostki historyczne jak i kulinarne.
Wyjazd z Pilchowa, grubo po południu, i trasa przez Głębokie , Syrenie Stawy, Różankę, amfiteatr, Jasne Błonia, pl. Grunwaldzki do Filharmonii.
W knajpce w Centrum Dialogu Przełomy testowanie bułki ze śledziem. Nie jest zła i można polecić. Dodatkowo, gratis, zostaliśmy poczęstowani ichnim paprykarzem i tu niestety nasza opinia negatywna bo nie nawiązuje do klasyki.
Następny kulinarny punkt to paszteciki. Oczywiście te na rogu Wojska Polskiego i Jagiellońskiej. Trochę trzeba było się naczekać na świeży wypust bo wszystkie wykupione i kolejka czekała na następną partię.
Dalej jadąc Piastów , Sikorskiego , Ku Słońcu dotarliśmy na Cmentarz Centralny.
Pobieżne zwiedzanie trwało prawie dwie godziny. W końcu to ponad 170 hektarów i dziesiątki kilometrów dróg.
Temperatura spada więc i my spadamy do domu.
Ku Słońcu, Derdowskiego, Taczaka , Szeroka, (Na Zawadzkiego zahaczamy o Netto i aptekę po zakupy) i koło toru kolarskiego dalej Głębokie do Pilchowa.
Dystans niewielki ale planowane zwiedzanie zaliczone a i przygotowanie do jutrzejszej trasy dokonane.