W świetnym towarzystwie.

• Sprzęt KHS - czołg
Niedziela, 1 maja 2022 | dodano: 01.05.2022

Wcześniej ustalone że jedziemy na zlot pojazdów militarnych do Trzebieży.
Wycieczkę prowadzi Jewti , jedzie z nami Mietek oczywiście jadę ja z Radkiem na tandemie i ktokolwiek kto się zgłosi.
Zgłosił się kilka dni wcześniej Trendix że przyjedzie ze Stargardu z kolegami na motorach.
Z samego rana jeszcze telefon że dołączy się do nas Basia Rudzielec.
Rano ruszamy dojeżdżamy do Trzebieży i następny telefon . Dzwonił Monter ze  nas ściga i że zaraz się do nas dołączy.
W Trzebieży dojeżdżamy na miejsce imprezy a tam czeka na nas Trendix i jego koledzy.
Popatrzyliśmy na paradę i i dale już tylko tandemem wraz z Jewtim i Mietkiem jedziemy do TOOE w Zalesiu.
Niestety TOEE zamknięte ale za to w pobliżu duża rodzinka urządza piknik przy ognisku i nas zaprasza na ognisko i kiełbaski.
Po wspólnym biesiadowaniu i rozmowach ruszamy dalej. Jewi i Mietek przez Stolec a nasz tandem przez Tanowo do domu.
I tak w miłym towarzystwie zrobiliśmy pierwsze osiem dych w tym roku.