Trening do sztafety z Aleksandrą.

• Sprzęt KHS - czołg
Poniedziałek, 3 maja 2021 | dodano: 03.05.2021

Ostatni dzień majówki .
Pogoda wg. zapowiedzi deszczowa ale na dziś zaplanowany jest przejazd treningowy z drugą uczestniczką sztafety dookoła Polski z Aleksandrą.
Tradycyjnie pod kontrolą naszego trenera personalnego Jewti. Wyjazd przy lekkim deszczu . Wszyscy w kurtkach przeciwdeszczowych więc damy radę .W tanowie spotykamy Dornfelda i zatrzymujemy się na pogawędkę. Jedziemy lasami Puszczy Wkrzańskiej, nie tylko asfaltami, sporo szutrów i piachów. Deszcz pada a moja super przeciwdeszczowa kurtka ......... przemaka. Cholera , taka niby porządna a przepuszcza wodę mimo że nie jedziemy w ulewie. Dopiero w trakcie postoju okazało się że kurtka całkiem dobra tylko Siwobrody nie doczytał " ubierać nieprzemakalną stroną na wierzch". Wycieczka udana (choć trochę mokra) dystans jak na tyle terenu całkiem przyzwoity 55 km. wiec powrót do domu na gorącą herbatę ciacho i rozmowy na temat przygotowań do sztafety. Gdy Lechu udziela porad Aleksandrze dzwonię do Trendixa żeby się pochwalić dzisiejszym wynikiem. Tandem jeszcze nie schowany więc jedziemy z Olą ....... odprowadzić Lecha do domu. I tak dzień zakończony wynikiem nie 55 a 72,5 km.