Zwiedzanie Szczecina

Sobota, 24 października 2020 | dodano: 25.10.2020

Wyjątkowo nie miałem pomysłu na dzisiejszy dzień.
Wyszło całkiem spontanicznie .
Najpierw lasami do Osowa , dalej w dół na Głebokie i znowu lasami do Arkonki.
Ostatnio Natalka wrzuciła temat Syrenich Stawów więc pojechaliśmy je zwiedzić.
Dalej spacerkiem do centrum miasta i na bulwary.
Dawno nie byłem więc miałem okazję zobaczyć zmiany : nowo budowane Morskie Centrum Nauki oraz "pomnik" paprykarza szczecińskiego.
Objechaliśmy port szczeciński prawie dookoła aż do spalarni śmieci i mieliśmy pojechać do Dąbia a  wyruszyliśmy wzdłuż Wyspy Puckiej wałami aż do plaży Dziewoklicz. Jazda wałami to niezłe MTB bo nie dosyć że wąski pas ziemi , zarośnięty to jeszcze koszmarnie poryty przez dziki. No niezłe wyzwanie dla pilota i tandemu typowo miejskiego (holendra ).
Powrót Wyspą Pucką ale już nie wałami a drogą szutrową ( z pięknymi kałużami) . Daliśmy radę.
W centrum Natalka została na przystanku żeby wrócić wcześniej do domu a ja samotnie tandemem do domu.
Wcale nie było tak ciężko tylko sakwy trochę rzucały tandemem a i ludzie jakoś tak dziwie się na mnie patrzyli.