Krótki trening z Natalką

• Sprzęt KHS - czołg
Środa, 2 września 2020 | dodano: 02.09.2020

Wspólnie z Natalką dogadaliśmy się że będziemy jeździć dwa razy w tygodniu .
Będziemy nabierać formy i testować nasze możliwości , sprzęt i ubiory.
Tym razem był test ubrania. Po prostu padało . Najpierw deszczyk , później deszcz , lekka przerwa na mały deszcz  i znowu deszcz.
Rower dobrze oświetlony . Ale my niekoniecznie przygotowani na warunki pogodowe.
Pierwsza przerwa po 15 km. na przebranie . O ile Natalka od razu ubrała kurtkę przeciwdeszczową o tyle ja jechałem bez niej  myśląc że deszcz zaraz przejdzie .
Wykręciłem mokre rękawiczki , mokre kolanówki i  ubrałem kurtkę ale  ją zdjąłem bo był to mement ze prawie nie padało  . Ruszyliśmy dalej a deszcz zaczął padać ponownie  . Temperatura powoli spadała więc przerwa po ok. 35 km i ubranie kurtki . Jest lepiej i teraz jak najszybciej do domu.
Podsumowanie : kurtkę przeciwdeszczową lepiej założyć jak się jest suchym niż mokrym , jazda w sandałach w deszczu gdy nie ma wysokich temperatur bez sensu , trzeba kupic pokrowiec na kask żeby głowa nie mokła i parę innych rzeczy aby spokojnie ganiać w deszczu .
A poza tym , fajnie było .