Zaległości - „Przez Polskę dla Polskich Hospicjów”

Sobota, 14 czerwca 2014 | dodano: 27.07.2014

Piękna idea http://www.fundacjababcialiny.org.pl/rajd-rowerowy-2014.html, niezwykli ludzie więc jak tu nie pojechać.
Kilka telefonów i ekipa zmontowana. Z ramienia Szczecin Na Rowerach zaproszenie przyjął mój rowerowy przyjaciel ze ....... Stargardu Szczecińskiego Trendix a ,  z akcji NNT Maciek z Polic.
Oczywiście to tylko te osoby które ja namawiałem do wzięcia udziału w rajdzie , bo oprócz nich pojawiło się bardzo wiele osób z SnR i zaprzyjaźnionych rowerzystów.
A tak mówiąc wprost ,  to osóbką która nas wszystkich oczarowała była  Ewa Nowak    też o Ewie zwana prze zemnie Jemiołą  ( po wyprawie na  Berliński  sternfahrt
O całej wycieczce można poczytać u Trendixa relacja Wojtka a ja tylko dodam od siebie że wycieczka dla mnie zaczęła się niezbyt wesoło . Jako że mój tandem był nie w pełni sprawny dostałem zgodę na pożyczenie na wycieczkę tandemu Aleksandra ( tandem garażuje u mnie) . Dzień wcześniej przygotowałem pojazd do drogi : wypolerowałem , napompowałem koła , spakowałem sakwy , dodałem oświetlenie ( pogoda zapowiadała się  deszczowo ).
Gdy rano zszedłem do garażu okazało się że w przednim kole jest kapeć i to taki że opona zlazła z obręczy.
Niewiele myśląc zrezygnowałem z reanimacji kola i postanowiłem pojechać swoim zdezelowanym mułem ( i całe szczęście , co pokaże następna relacja z tandemowych wyjazdów ).
Lekko spóźniony dojechałem na Głębokie gdzie czekał już Maciek i Wojtek i ruszyliśmy w trasę.
I jeszcze kilka zdjęć .
Przez Polskę dla Polskich Hospicjów - start
Przez Polskę dla Polskich Hospicjów - start © siwobrody
Przez Polskę dla Polskich Hospicjów  - część ekipy Szczecin Na Rowerach i NNT
Przez Polskę dla Polskich Hospicjów - część ekipy Szczecin Na Rowerach i NNT © siwobrody
Przez Polskę dla Polskich Hospicjów - losowanie nagród zorganizowane przez MadBike © siwobrody
Przez Polskę dla Polskich Hospicjów - koszulka jednego z przybyłych rowerzystów
Przez Polskę dla Polskich Hospicjów - koszulka jednego z przybyłych rowerzystów © siwobrody
Przez Polskę dla Polskich Hospicjów - przemówienie Ewy
Przez Polskę dla Polskich Hospicjów - przemówienie Ewy © siwobrody
Przez Polskę dla Polskich Hospicjów - przerwa na trasie do Polic
Przez Polskę dla Polskich Hospicjów - przerwa na trasie do Polic © siwobrody
Przez Polskę dla Polskich Hospicjów - wspólna fotka na trasie Szczecin Police
Przez Polskę dla Polskich Hospicjów - wspólna fotka na trasie Szczecin Police © siwobrody
Przez Polskę dla Polskich Hospicjów - jeteśmy przed hospicjum w Policach
Przez Polskę dla Polskich Hospicjów - jesteśmy przed hospicjum w Policach © siwobrody
Przez Polskę dla Polskich Hospicjów - Maciek w siedzibie Polickiego hospicjum
Przez Polskę dla Polskich Hospicjów - Maciek w siedzibie Polickiego hospicjum © siwobrody
Przez Polskę dla Polskich Hospicjów - dary od Fundacji Babci Aliny zebrane przez uczestników rajdu dla hospicjum w Policach © siwobrody
Przez Polskę dla Polskich Hospicjów - tegoroczna koszulka uczestników rajdu
Przez Polskę dla Polskich Hospicjów - tegoroczna koszulka uczestników rajdu © siwobrody
Przez Polskę dla Polskich Hospicjów - Tanowo , tu powstanie stacjonarne hospicjum © siwobrody
Przez Polskę dla Polskich Hospicjów - w tym zdewastowanym budynku ma powstać hospicjum stacjonarne © siwobrody
Przez Polskę dla Polskich Hospicjów - zwiedzanie przez uczestników rajdu budynku przyszłego hospicjum © siwobrody
Przez Polskę dla Polskich Hospicjów - wspólne zdjecie uczestników i osób towarzyszących w rajdzie © siwobrody
Przez Polskę dla Polskich Hospicjów - uczestnicy rajdu pojechali dalej w trasę a my odpoczywamy © siwobrody
Przez Polskę dla Polskich Hospicjów - a to toast za uczestników rajdu i szczęśliwy dojazd do celu © siwobrody