Święto Cykliczne Szczecin 2014.

Niedziela, 8 czerwca 2014 | dodano: 15.06.2014

Najprościej powiedzieć : "Każdy choć raz w życiu powinien wziąć udział w tej imprezie".
Organizatorem jest , jak co roku, rowerowy szczecin
Z reguły największe wrażenie na każdym robi  ta impreza gdy się bierze w niej udział po raz pierwszy. Następne przejazdy też są fajne ale już bardziej pod kątem spotkania ze znajomymi i poznawanie nowych miłośników rowerów.
Pogoda dopisała jak zwykle . Było momentami wręcz upalnie.
Wstępnie planowałem wziąć udział w przejeździe z Polic na zlot do centrum Szczecina ale "zabytek " zaczął rzęzić i musiałem szybko wrócić do domu aby zamienić rowery. Po zamianie wszystko już odbyło się bez problemów.
A teraz kilka zdjęć z przejazdu .
Najpierw spotkanie ze znajomymi.
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - Spotkanie wszystkich uczestników zjeżdżających się z całego województwa na placu pod pomnikiem Mickiewicza. Na pierwszym planie Szczecin Na Rowerach © siwobrody
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - Rowerowa kawiarenka jak zawsze jest , gdy dzieje się coś rowerowego
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - Rowerowa kawiarenka jak zawsze ,  jest  gdy dzieje się coś rowerowego © siwobrody
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - Coraz więcej znajomych i ...nieznajomych
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - Coraz więcej znajomych i ...nieznajomych © siwobrody
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - Wspólne zdjęcie ze znajomymi i Samą Ramą z Polic © siwobrody
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - Z lewej Yogi z Rowerowego Szczecina , organizatora Święta Cyklicznego a na głównym planie uczestnicy projektu NNT ( NiewidomiNaTandemach) uczestnczący w organizowaniu przejazdu tej imprezy.
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - Z lewej Yogi z Rowerowego Szczecina , organizatora Święta Cyklicznego a na głównym planie uczestnicy projektu NNT ( NiewidomiNaTandemach) uczestniczący w organizowaniu przejazdu tej imprezy. © siwobrody
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - rowery w górę
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - rowery w górę © siwobrody
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - Rowerowa para nasi przyjaciele z MadBike
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - Rowerowa para nasi przyjaciele z MadBike © siwobrody
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - Znajoma grupa z Gryfusa
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - Znajoma grupa z Gryfusa © siwobrodyŚwięto Cykliczne 2014 Szczecin - ruszamy na przejazd po mieście
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - ruszamy na przejazd po mieście © siwobrodyŚwięto Cykliczne 2014 Szczecin - Centrum miasta zarowerowane
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - Centrum miasta zarowerowane © siwobrodyŚwięto Cykliczne 2014 Szczecin - Centrum miasta zarowerowane.2
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - Centrum miasta zarowerowane.2 © siwobrodyŚwięto Cykliczne 2014 Szczecin - Centrum miasta zarowerowane.3
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - Centrum miasta zarowerowane.3 © siwobrodyŚwięto Cykliczne 2014 Szczecin - Centrum miasta zarowerowane.4
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - Centrum miasta zarowerowane.4 © siwobrodyŚwięto Cykliczne 2014 Szczecin - Centrum miasta zarowerowane.5
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - Centrum miasta zarowerowane.5 © siwobrody
Dla zgrzanych , możliwość ochłodzenia dzięki wodzie z węża .
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - Centrum miasta zarowerowane.6
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - Centrum miasta zarowerowane.6 © siwobrody
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - Centrum miasta zarowerowane.7
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - Centrum miasta zarowerowane.7 © siwobrody
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - Wracamy na festyn
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - Wracamy na festyn © siwobrody
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - SzczecińNaRowerach w otoczeniu fanek ....Gryfusa
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - SzczecinNaRowerach w otoczeniu fanek ....Gryfusa © siwobrody
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - Goście z Niemiec
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - Goście z Niemiec © siwobrodyŚwięto Cykliczne 2014 Szczecin - Ekipa z Niemiec
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - Ekipa z Niemiec © siwobrodyŚwięto Cykliczne 2014 Szczecin - Wokół wielu znajomych
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - Wokół wielu znajomych © siwobrody
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - Muza i Poeta Nasza koleżanka w stroju do konkursu na najciekawsze przebranie © siwobrody
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - odpoczynek po wielkim przejeździe
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - odpoczynek po wielkim przejeździe © siwobrodyŚwięto Cykliczne 2014 Szczecin - Nastepny czestnik przejazdu i konkursu na przebranie
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - Nastepny czestnik przejazdu i konkursu na przebranie © siwobrodyŚwięto Cykliczne 2014 Szczecin - Piesek ze Stargardu który
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - Piesek ze Stargardu który "namówił swoich właścicieli na przyjazd do Szczecina ze Stargardu rowerami" © siwobrodyŚwięto Cykliczne 2014 Szczecin - Jest i przedstawiciel bikestats
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - Jest i przedstawiciel bikestats © siwobrodyŚwięto Cykliczne 2014 Szczecin - szczecińskie akcenty kotwica i rower
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - szczecińskie akcenty kotwica i rower © siwobrodyŚwięto Cykliczne 2014 Szczecin - wiele osób nie trzeba było prosić o pozowanie do zdjęć
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - wiele osób nie trzeba było prosić o pozowanie do zdjęć © siwobrodyŚwięto Cykliczne 2014 Szczecin - Trochę ochłody w ten skwarny dzień
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - Trochę ochłody w ten skwarny dzień © siwobrodyŚwięto Cykliczne 2014 Szczecin - pojawia się coraz więcej nowych grup rowerowych
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - pojawia się coraz więcej nowych grup rowerowych © siwobrodyŚwięto Cykliczne 2014 Szczecin - Smerfowa gromadka . Uczestniczki konkursu na przebranie
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - Smerfowa gromadka . Uczestniczki konkursu na przebranie © siwobrodyŚwięto Cykliczne 2014 Szczecin - losowanie roweru dla uczestników przejazdu
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - losowanie roweru dla uczestników przejazdu © siwobrodyŚwięto Cykliczne 2014 Szczecin - Janusz jako pilot ,Maciek osoba niedowidząca którzy wspólnie na tandemie  ( NNT ) jechali jako uczestnicy organizacji przejazdu na Święcie Cyklicznym
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - Janusz jako pilot ,Maciek osoba niedowidząca którzy wspólnie na tandemie ( NNT ) jechali jako uczestnicy organizacji przejazdu na Święcie Cyklicznym © siwobrodyŚwięto Cykliczne 2014 Szczecin - koniec imprezy , wracamy do domów
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - koniec imprezy , wracamy do domów © siwobrodyŚwięto Cykliczne 2014 Szczecin - jeszcze tylko lody
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - jeszcze tylko lody © siwobrodyŚwięto Cykliczne 2014 Szczecin - i każdy jedzie w kierunku do swojego domu
Święto Cykliczne 2014 Szczecin - i każdy jedzie w kierunku do swojego domu © siwobrody
I koniec , Było miło i spotkałem wiele osób z którymi ciężko się spotkać na co dzień i najważniejsze - znowu żółta koszulka moja .
Wojtek nie mógł przyjechać bo miał inną imprezę . Na szczęście nie rowerową.