Do Wielgowa z NNT na zaproszenie Wielgowo Rowerowo.

Sobota, 19 września 2015 | dodano: 25.10.2015

Od bardzo dawna byliśmy zapraszani przez Romana do  odwiedzin w Wielgowie .
Zawsze coś przeszkadzało albo inne plany albo brak czasu . W końcu , było nie było , to wcale nie taka mała wycieczka. Żeby dojechać do dzielnicy Szczecina Wielgowo z dzielnicy Szczecina Pilchowo to jest prawie 30 km.
Ale w końcu znalazł się czas i było wspaniała okazja na wyjazd.
Festyn organizowany przez radę osiedla z wycieczką rowerową po okolicy prowadzoną przez samego Romana.
I pojechaliśmy z dwoma "tramwajami" ( tandemami ) oraz kilkoma "jedno osobówkami " jako obstawa.
Na miejscu zostaliśmy przywitani przez przez przedstawicieli rady osiedla , samego Romana oraz ....ekipę ze Stargardu która również przyjechała na imprezę. Na miejscu zastaliśmy też Joannę z zaprzyjaźnionego sklepu rowerowego MadBike która organizowała gry i konkursy dla dzieci oraz promowała sklep http://www.madbike.pl/ .
Po powitaniach i rozmowach wyruszyliśmy na zwiedzanie okolic Wielgowa. Przyznam szczerze że nie spodziewałem się tylu atrakcyjnych miejsc do zwiedzania.
Po zakończeniu rajdu po Wielgowie pożegnaliśmy się z uczestnikami imprezy i ruszyliśmy do domu.
Oczywiście z tą ekipą do domu to trudno trafić prostą drogą. I tak wylądowaliśmy na plaży w Dąbiu . Po serii zdjęć z widokiem na jezioro Dąbie ruszyliśmy do domów.
Ale nie dane nam było dojechać , bo usłyszeliśmy dziwne dźwięki dochodzące z nieznanego nam miejsca w okolicach Basenu Górniczego. Zrobiliśmy małą rundkę żeby przedostać się na drugą stronę ulicy i wylądowaliśmy na otwarciu nowego salonu Harley-Davidson . Po spędzeniu czasu na zwiedzanie i dosiadanie stalowych rumaków wreszcie ruszyliśmy do domów.
To był niezwykły dzień.

komplet zdjęć z wycieczki pod linkiem