Rowerowe Podróże Małe i Duże czyli rajd po szczecińskich stadionach.

Niedziela, 23 sierpnia 2015 | dodano: 31.08.2015

Było ciekawie i jak zawsze wesoło. Obejrzałem miejsca których nie znałem i te które miałem ochotę zobaczyć.
Szczegółowe opisy  i zdjęcia można zobaczyć w tylu miejscach na internecie i u tylu zaprzyjaźnionych rowerzystów że nawet nie będę próbował wcisnąć swoich.
Tym razem były tylko dwa tandemy z akcji NNT a ja byłem wyjątkowo rowerem solo.

Kategoria Ciekawostki miasta Szczecin, KRÓTKO WOKÓŁ DOMU, Szczecin na rowerach

siwobrody
| 18:30 wtorek, 1 września 2015 | linkuj Nefre - ostatnim razem jak byłaś w Szczecinie to nie udało się spotkać ale następnym razem nie odpuszczę .
Jak nie dojedziesz , to pojedziemy z Wojtkiem ( albo jeszcze z kilkoma osobami ) porwiemy , przywiążemy do Tandemu i sami przywieziemy do Szczecina.
Jak przyjedziesz dobrowolnie to zapewnimy nocleg , wyżywienie i ................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. to co najważniejsze- ROWER.
I to jest pierwsze ostrzeżenie.
Po trzecim jedziemy tandemem.
Nefre
| 11:40 wtorek, 1 września 2015 | linkuj Osobiście widziałam już relację z tej imprezy... widać, że było mega....

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa emchl