Zaległe wpisy dotyczą okresu od 3 maja do 11 sierpnia 2015 roku. Jazda Mułem.cz 2

Niedziela, 14 czerwca 2015 | dodano: 11.08.2015

Zaległe wpisy dotyczą okresu od 3 maja do 11 sierpnia 2015 roku.
Część 2.
Mam zwyczaj że kasuję licznik roweru po dokonaniu wpisu na BS-ie .
Jeździć jeździłem , ale jakoś tak nie było czasu na regularne dokonywanie wpisów.
Teraz nadrabiam zaległości hurtem.
Każdy ( no prawie każdy) mój rower ma osobny licznik , więc nie mam problemu z uzupełnieniem liczby kilometrów zgodnie z przebiegiem danego roweru.
Zaległości zaczynam od swojego tandemu czyli Muła.
Łącznie za ten czas licznik wskazuje przebieg 158,01km i 9 godz. 24 min. 45 sek.
Owszem nie tylko ja nim jeździłem ( czasami tandem jest wypożyczany na akcje NNT) ale w zamian licznik na innym tandemie tym Aleksandra padł całkiem ( bateria się "skończyła") i to co inni przejechali na Mule to ja nadrobiłem na Sparcie Aleksandra więc wszystko się wyrównuje.
Żeby nie psuć statystyk dziennych przebiegów na BS-ie podzielę na pól i zrobię dwa wpisy.
Tak więc w tym wpisie będzie w statystykach 79 km i 4 godz. 42 min. i 22s.
Termin jazdy wpiszę na czerwiec.
I mam z głowy zaległe wpisy na Tandemie zwanym Mułem.