Pierwsza setka w 2015 roku czyli z Samą Ramą do Eggesin a powrót z Tunią i Wojtkiem przez Nowe Warpno

Niedziela, 12 kwietnia 2015 | dodano: 27.04.2015

Na wycieczkę namówił mnie oczywiście Wojtek.
Wiadomo że ostatnio mało jeździłem na wspólne wypady ale Wojtkowi się nie odmawia , no i miała być jeszcze Tunia.
Wyjazd dość nietypowy bo rowery którymi jeżdżę na dłuższe wycieczki były niesprawne i pojechałem ....zabytkiem .
Rower którym pojechałem nie dosyć że z lat sześćdziesiątych ubiegłego stulecia , to jeszcze za mały , na kołach 26 cali i zwykły miejski holender.

Z powrotem z Wojtkiem i Tunią przez Rieth , Nowe Warpno , jezioro Piaski i Tanowo - nasze rowery w Rieth © siwobrody
Jako że ostatnio nie nadążam ( głównie z braku czasu) z wpisami na blogu i robię je z dużym opóźnieniem to ograniczę się do kilku słów i zdjęć.
Wycieczkę zorganizował klub Sama Rama z Polic który został zaproszeny przez swoich niemieckich partnerów.
Ilość uczestników była ograniczona i stąd ekipa liczyła " tylko " około trzydziestu osób.
Jadąc na miejsce imprezy poznawaliśmy ciekawe miejsca o  których opowiadała Wiesław ( prezes Samej Ramy i chodząca kopalnia wiedzy o okolicy).

Z Samą Ramą do Eggesin - jesteśmy w Niemczech
Z Samą Ramą do Eggesin - jesteśmy w Niemczech © siwobrodyZ Samą Ramą do Eggesin - kierunek na Ahlbeck
Z Samą Ramą do Eggesin - kierunek na Eggesin © siwobrodyZ Samą Ramą do Eggesin - przystanek w drodze
Z Samą Ramą do Eggesin - przystanek w drodze © siwobrody
Z Samą Ramą do Eggesin  - jeszcze kawałek
Z Samą Ramą do Eggesin - jeszcze kawałek © siwobrodyZ Samą Ramą do Eggesin - jesteśmy na miejscu
Z Samą Ramą do Eggesin - jesteśmy na miejscu © siwobrodyZ Samą Ramą do Eggesin - rowerzysci powoli sie rozpakowują i szykują na atrakcje przygotowane przez niemieckich organizatorów
Z Samą Ramą do Eggesin - rowerzyści powoli się rozpakowują i szykują na atrakcje przygotowane przez niemieckich organizatorów © siwobrody
Na miejscu okazało się że nasza ekipa była liczniejsza niż niemieckich cyklistów. Może wystraszył ich dość silnie wiejący wiatr.
W związku z tym że oficjalna wspólna przejażdżka kończyła się w Eggesin zaczęliśmy planować powrót inną trasą niż przyjechaliśmy.
I tak zanim impreza się rozkręciła myśmy już mieli swój własny plan powrotu.

Z Samą Ramą do Eggesin - a Tunia z Wojtkiem juz planują dalszą marszrutę
Z Samą Ramą do Eggesin - a Tunia z Wojtkiem już planują dalszą marszrutę © siwobrody
Z Samą Ramą do Eggesin - kolejka do poczęstunku
Z Samą Ramą do Eggesin - kolejka do poczęstunku © siwobrody
Z Samą Ramą do Eggesin - zawsze jest czas na fotkę z posiadaczami brody
Z Samą Ramą do Eggesin - zawsze jest czas na fotkę z posiadaczami brody © siwobrodyZ powrotem z Wojtkiem i Tunią przez Rieth , Nowe Warpno , jezioro Piaski i Tanowo - wyruszamy
Z powrotem z Wojtkiem i Tunią przez Rieth , Nowe Warpno , jezioro Piaski i Tanowo - wyruszamy © siwobrodyZ powrotem z Wojtkiem i Tunią przez Rieth , Nowe Warpno , jezioro Piaski i Tanowo - na rozdrożu
Z powrotem z Wojtkiem i Tunią przez Rieth , Nowe Warpno , jezioro Piaski i Tanowo - na rozdrożu © siwobrodyZ powrotem z Wojtkiem i Tunią przez Rieth , Nowe Warpno , jezioro Piaski i Tanowo - jesteśmy w Rieth
Z powrotem z Wojtkiem i Tunią przez Rieth , Nowe Warpno , jezioro Piaski i Tanowo - jesteśmy w Rieth © siwobrody
Z powrotem z Wojtkiem i Tunią przez Rieth , Nowe Warpno , jezioro Piaski i Tanowo nad Zalewem Szczecińskim © siwobrody
Z powrotem z Wojtkiem i Tunią przez Rieth , Nowe Warpno , jezioro Piaski i Tanowo - Wspólna fota nad Zalewem © siwobrodyZ powrotem z Wojtkiem i Tunią przez Rieth , Nowe Warpno , jezioro Piaski i Tanowo - Wszyscy obecni , odmeldować się i na rowery
Z powrotem z Wojtkiem i Tunią przez Rieth , Nowe Warpno , jezioro Piaski i Tanowo - Wszyscy obecni , odmeldować się i na rowery © siwobrodyZ powrotem z Wojtkiem i Tunią przez Rieth , Nowe Warpno , jezioro Piaski i Tanowo - Kierunek na Nowe Warpno
Z powrotem z Wojtkiem i Tunią przez Rieth , Nowe Warpno , jezioro Piaski i Tanowo - Kierunek na Nowe Warpno © siwobrodyZ powrotem z Wojtkiem i Tunią przez Rieth , Nowe Warpno , jezioro Piaski i Tanowo - ponownie przejscie graniczne
Z powrotem z Wojtkiem i Tunią przez Rieth , Nowe Warpno , jezioro Piaski i Tanowo - ponownie przejście graniczne © siwobrody
Z powrotem z Wojtkiem i Tunią przez Rieth , Nowe Warpno , jezioro Piaski i Tanowo - zwiedzamy Nowe Warpno © siwobrodyZ powrotem z Wojtkiem i Tunią przez Rieth , Nowe Warpno , jezioro Piaski i Tanowo - zwiedzamy Nowe Warpno
Z powrotem z Wojtkiem i Tunią przez Rieth , Nowe Warpno , jezioro Piaski i Tanowo - zwiedzamy Nowe Warpno © siwobrodyZ powrotem z Wojtkiem i Tunią przez Rieth , Nowe Warpno , jezioro Piaski i Tanowo - jezioro Piaski
Z powrotem z Wojtkiem i Tunią przez Rieth , Nowe Warpno , jezioro Piaski i Tanowo - jezioro Piaski © siwobrodyZ powrotem z Wojtkiem i Tunią przez Rieth , Nowe Warpno , jezioro Piaski i Tanowo - w drodze do Tanowa
Z powrotem z Wojtkiem i Tunią przez Rieth , Nowe Warpno , jezioro Piaski i Tanowo - w drodze do Tanowa © siwobrody
Gdy wracając , wstąpiliśmy do Lawendowej głodni jak wilki , zasiedliśmy do konsumpcji podawanych tam przysmaków.
Tuni mina zrzedła już po kilkunastu minutach gdy próbowała uporać się z porcją jaka pojawiła się przed nią.
Z powrotem z Wojtkiem i Tunią przez Rieth , Nowe Warpno , jezioro Piaski i Tanowo - Tanowo Gospoda Lawendowa © siwobrodyZ powrotem z Wojtkiem i Tunią przez Rieth , Nowe Warpno , jezioro Piaski i Tanowo - Tanowo  Gospoda Lawendowa
Z powrotem z Wojtkiem i Tunią przez Rieth , Nowe Warpno , jezioro Piaski i Tanowo - Tanowo Gospoda Lawendowa © siwobrodyZ powrotem z Wojtkiem i Tunią przez Rieth , Nowe Warpno , jezioro Piaski i Tanowo - Koniec wycieczki , czas do domu
Z powrotem z Wojtkiem i Tunią przez Rieth , Nowe Warpno , jezioro Piaski i Tanowo - Koniec wycieczki , czas do domu © siwobrodyZ powrotem z Wojtkiem i Tunią przez Rieth , Nowe Warpno , jezioro Piaski i Tanowo - Koniec wycieczki , czas do domu
I koniec .
Było naprawdę wietrznie ale i tak wspaniale . Z tą dwójką to moge pojechać nawet na 200 km.