Do serwisu .

Środa, 8 kwietnia 2015 | dodano: 08.04.2015

Po powrocie do domu z pracy , krótka przerwa na przekąskę , spacer z psem i z powrotem na rower .
Wsiadłem na zdezelowaną czarną Perłę i rozpocząłem mozolną drogę , do MadBike , aby oddać rower do naprawy .
Jazda 5-10 km /godz. Tylne koło ( bez trzech wyrwanych szprych ) biło niemiłosiernie. Jeszcze nigdy tak wolno nie jechałem.Więcej korzystałem z hamulca niż pedałów. Udało się. Dojechałem szczęśliwie , Niestety sprawa wymiany obręczy sie komplikuje .
Sprowadzona na zamówienie obręcz ma większe otwory i powinny być zamontowane większe nyple i co się z tym wiąże prawdopodobnie grubsze szprychy. Grubszych szprych nie zamontuje się do obecnej tylnej osi. Ale nie mam co się martwić , serwis nie z takimi kłopotami sobie potrafi poradzić więc grzecznie czekam na rozwiązanie problemu.
Poczekałem do zamknięcia MadBikie i z Arturem pojechałem do Jego i Joanny domu żeby wziąć rower zastępczy i .................   zobaczyć Joannę w "telewizji pomerania ". Po obejrzeniu wywiadu Joanny i Bodka w telewizji jeszcze chwilę porozmawialiśmy i na rowerze zastępczym ( trochę za niskim ) wróciłem do domu.