Kangury , czarne łabedzie , strusie , dwa kapcie ,barszcz ukraiński i tylko gdzie ta wiosna do jasnej cholery.

Sobota, 21 marca 2015 | dodano: 21.03.2015

Pierwszy dzień wiosny postanowiłem spędzić rowerowo. Wybrałem się na uroczyste oddanie do użytku trasy pieszo rowerowej z Przecławia do Kołbaskowa a właściwie do Rosówka..
Pogoda nie dopisała, od wyjazdu z domu cały czas siąpił deszcz było niezbyt miło.
Miałem jechać razem z Wojtkiem Trendixem ale gdy rano zadzwoniłem do niego to usłyszałem : " ja śpię i nigdzie nie jadę".
Tak więc wyruszyłem w ten pierwszy wiosenny dzień samotnie .
Gdy dojechałem do Przecławia zgromadzona ekipa rowerzystów , biegaczy , "kijkarzy" , rolkarzy i "hulajnogowców" szykowała się do wyruszenia nowo zbudowaną drogą.
Otwarcie ścieżki pieszo rowerowej z Przecławia do Kołbaskowa. Przecław miejsce zbiórki © siwobrodyOtwarcie ścieżki pieszo rowerowej z Przecławia do Kołbaskowa. Przecław miejsce zbiórki
Najpierw wyruszyły rowery za nimi rolkarze i hulajnogi później biegacze a na końcu chodzący z kijkami.
Otwarcie ścieżki pieszo rowerowej z Przecławia do Kołbaskowa. W drodze do Smętowic © siwobrody
Po dotarciu do Smętowic gdzie odbywały się uroczystości zacząłem zwiedzać ten ciekawy obiekt w którym byłem po raz pierwszy.
Otwarcie ścieżki pieszo rowerowej z Przecławia do Kołbaskowa. W Smętowicach
Otwarcie ścieżki pieszo rowerowej z Przecławia do Kołbaskowa. W Smętowicach © siwobrodyOtwarcie ścieżki pieszo rowerowej z Przecławia do Kołbaskowa. W Smętowicach
Uwieczniłem na zdjęciu piękny tort wykonany na tą uroczystość.
Otwarcie ścieżki pieszo rowerowej z Przecławia do Kołbaskowa. W Smętowicach uroczysty , wielki tort © siwobrody
Namówiłem do wspólnego zdjęcia uczestnika imprezy oczywiście z brodą.
Otwarcie ścieżki pieszo rowerowej z Przecławia do Kołbaskowa. W Smętowicach następny brodacz w moich zbiorach © siwobrody
I gdy wszyscy poszli oglądać uroczyste przecięcie wstęgi i posłuchać przemówień , ja poszedłem dalej zwiedzać atrakcje ośródka w Smętowicach .
Otwarcie ścieżki pieszo rowerowej z Przecławia do Kołbaskowa. W Smętowicach - plac zabaw -statek piracki © siwobrodyOtwarcie ścieżki pieszo rowerowej z Przecławia do Kołbaskowa. W Smętowicach - plac zabaw -statek piracki
Otwarcie ścieżki pieszo rowerowej z Przecławia do Kołbaskowa. W Smętowicach - plac zabaw -statek piracki © siwobrodyOtwarcie ścieżki pieszo rowerowej z Przecławia do Kołbaskowa. W Smętowicach - zwierzyniec
Otwarcie ścieżki pieszo rowerowej z Przecławia do Kołbaskowa. W Smętowicach - zwierzyniec © siwobrodyOtwarcie ścieżki pieszo rowerowej z Przecławia do Kołbaskowa. W Smętowicach - zwierzyniec
Wracamy do miejsca gdzie częstują posiłkiem na gorąco herbatą , kawą i następnymi atrakcjami. Otwarcie ścieżki pieszo rowerowej z Przecławia do Kołbaskowa. W Smętowicach -
Otwarcie ścieżki pieszo rowerowej z Przecławia do Kołbaskowa. W Smętowicach - © siwobrody
Otwarcie ścieżki pieszo rowerowej z Przecławia do Kołbaskowa. W Smętowicach -Grochówka © siwobrodyOtwarcie ścieżki pieszo rowerowej z Przecławia do Kołbaskowa. W Smętowicach -barszcz ukraiński
Otwarcie ścieżki pieszo rowerowej z Przecławia do Kołbaskowa. W Smętowicach -barszcz ukraiński © siwobrodyOtwarcie ścieżki pieszo rowerowej z Przecławia do Kołbaskowa. W Smętowicach -zmakołyki z grilla
Otwarcie ścieżki pieszo rowerowej z Przecławia do Kołbaskowa. W Smętowicach -smakołyki z grilla © siwobrody
Teraz nastąpiły "gorące" pokazy.Otwarcie ścieżki pieszo rowerowej z Przecławia do Kołbaskowa. W Smętowicach - Pokazy akrobacji rowerowych
Otwarcie ścieżki pieszo rowerowej z Przecławia do Kołbaskowa. W Smętowicach - Pokazy akrobacji rowerowych © siwobrodyOtwarcie ścieżki pieszo rowerowej z Przecławia do Kołbaskowa. W Smętowicach - Pokazy akrobacji rowerowych
Wspólne zdjęcie z akrobatą rowerowym Piotrem Bielakiem.
Otwarcie ścieżki pieszo rowerowej z Przecławia do Kołbaskowa. W Smętowicach
A tu namiary na stronę internetową pana Piotra.
I tak zakończyła się bardzo udana impreza mimo niezbyt udanej pogody.
Ale to nie koniec atrakcji jakie dzisiaj miałem okazję zaliczyć.
Gdy wspólnie z Danielem postanowiliśmy wracać do domu coś dziwnie mój rower zaczął się zachowywać . Coś jakby zarzucało mi tylne koło. Po chwili wszystko się wyjaśniło. Z tyłu miałem kapcia.
Szybko pod wiatę i do roboty. Zapasowa dętka jest , okulary są to dam sobie radę mimo że okazało się że łyżki do opon zostały w domu.
Daniel pojechał bo pewnie myślał że jestem z przodu i uciekam przed nim. Tak więc samotnie wracam do Szczecina.
Gdy dojechałem do Przecławia ponownie coś dziwnie tylne koło zaczęło zarzucać. Sprawdziłem że co prawda powietrze jest ale tak jakby nie do końca koło jest napompowane. Dopompowałem i ruszyłem dalej. zanim dojechałem do Cukrowej usłyszałem głośny huk i ......................................................................................................jechałem już na samej obręczy mieląc oponę.
No szlag jasny , trzeciej dętki to ja nie mam.
To co , trzeba zorganizować akcję ratunkową.
Telefon do MadBike , do taty i nagle ujrzałem autobus linii 60 stojący na przystanku końcowym,
To jest linia którą dojadę w kierunku domu bez zawracania głowy znajomym i rodzinie.
Odwołałem akcję ratunkową i autobusem , tramwajem , następnym autobusem szczęśliwie dotarłem do domu.
Gdy byłem już w domu zadzwoniłem do Wojtka zdając relację z wycieczki i dowiedziałem się że on też dziś zaliczył wymiane koła , tyle że w samochodzie.
Co by nie mówić to ten dzień był raczej dniem dętki a nie pierwszym dniem wiosny.
Bo wiosny to raczej dziś nie widziałem za to kapci stanowczo za dużo.